Anmeldelser fra dine kunder

Få flere kunder til at fortælle om dig

“Vidste du, at 1 ud af 3 bruger Facebook til at finde anbefalinger og anmeldelser?”, spørger journalist Sofie Wille. Får du bedt dine kunder om en udtalelse? Eller forsvinder denne opgave imellem alle de andre i den travle hverdag? Hvor er det ærgerligt, for anmeldelser, eller referencer om du vil, har stor værdi. Og du […]

Video på LinkedIn

Få tre gode grunde til at bruge video

På LinkedIn er det nu nemmere end nogensinde før at dele videoer fra din virksomhedsside. Her er tre grunde til at bruge video på LinkedIn: Videoannoncer får opmærksomhed: Det har længe været efterspurgt, og LinkedIn har lyttet. Nu kan du også oprette annoncer med videoindhold, og det er der god grund til at gøre. Ifølge […]

Upload din video direkte på LinkedIn

Tip om LinkedIn

Upload video direkte på LinkedIn…. En ny feature på LinkedIn, som har været efterspurgt længe. Nu er den her. Nu kan du uploade video direkte på din Company Page på LinkedIn. Så det er bare med at komme i gang og få lavet nogle relevante videoer, der giver værdi hos dit netværk. Se flere blog-indlæg […]

Smarte typer på LinkedIn

Tip om LinkedIn

Støder du nogensinde på den lidt for smarte type på LinkedIn? Det gør jeg. Og derfor har jeg lavet en liste med pushy LinkedIn-taktikker, som jeg jævnligt støder på (ikke kun fra sælgere) Den korte udgave får du her: 1. Send en tom invitation og vær for krævende bagefter 2. Lav statusopdateringer, der taler om […]

Likes og shares på Facebook og LinkedIn

Tip om LinkedIn og Facebook

Kender du forskellen? Like og Share har forskellig betydning på Facebook og LinkedIn. Ved like eller share på en LinkedIn statusopdatering, bliver opdateringen sendt ud i nyhedstrømmen hos dine følgere og dermed delt med dit netværk. Du kan give et like, hvis du ønsker at tilkendegive, at du finder opdateringen interessant, eller hvis du ikke […]

Digital synlighed

Tip om SEO

“Hvis du er usynlig på de sociale medier og Google, så stopper kundetelefonen måske på et tidspunkt med at ringe. Det gør den fordi, at den moderne beslutningstager i høj grad bruger sociale medier og søgemaskiner i den indledende del af købsprocessen. Det handler derfor om at skabe digital synlighed og tilstedeværelse. Det gør du […]