Referencer | kundeudtalelser

Referencer fra tidligere tilfredse kunder er din bedste reklame

Kundeudtalelser, referencer, cases… ord som dækker over det samme. En tidligere kunde fortæller sin mening om samarbejdet med dig og din virksomhed.

Ud over den glæde det giver, når en kunde har fået en tilfredsstillende oplevelse ved at handle med dig, åbner det for en positiv omtale af dig og din virksomhed. Den bedste reklame du kan få!

Nå ja, måske lige bort set fra, når én person anbefaler din virksomhed face-to-face til en anden. Det kan nemlig føre til en uddybende snak.

Mennesker vil hellere lytte til mennesker, end til virksomheder

Hvorfor ikke bruge dit website og dine kommunikationskanaler til at formidle de gode historier fra tidligere kunder? De fleste mennesker er mere interesseret i at høre, hvad tidligere kunder mener om en vare, handel eller oplevelse, end hvad firmaet selv kan fortælle. Vi mennesker lytter hellere til mennesker – end til virksomheder.

Et interview med en tidligere kunde, som lægger navn til en udtalelse, anses typisk for at være en troværdig udtalelse. Potentielle kunder vil gerne høre om andres erfaringer og meninger om dit produkt eller ydelse.

Besøgende på dit website vil læse dine referencer/anbefaler med interesse.

Læs også:


Brug af sociale medier


Brug af video på dit website og sociale medier